AKT os. 39 Eläkeläiset on perustettu maanantaina 21.2.2000. Puheenjohtajana toimii Pekka Kolehmainen ja sihteerinä Pentti Oinonen. Eläkeläiskerho on AKT:n os. 39 eläkeläisjäsenille perustettu vapaa-ajan toimintaa ja virikkeitä järjestävä kerho.
Eläkeläisten kesätapahtuma 20.5.2026 osaston mökillä Kivelässä klo 10. Kahvit ja makkarat tarjotaan. Ohjelmassa saappaan heittoa, betangue ja tikkakisat sekä mukavaa yhdessäoloa. Tervetuloa!
Eläkeläiskerho AKT os. 39 Toimintasuunnitelma vuodelle 2026
Vuonna 2026 järjestämme jäsenille seuraavaa toimintaa.
-Maaliskuussa kerhon kevätkokous klo 10 ABC Marjala.
-Pilkkikisat järjestetään Kiteellä ja porukka oli sitä mieltä, että pitää olla paremmat palkinnot kuin oli v.2025
-tuetaan Tsl:n järjestämiä tapahtumia yksi vuoden 2026 aikana 25€ henkilö
-Joensuun kaupunginteatterin v.2026 yhteen näytökseen kerhon tuki 25€ plus avec kuittia vastaan.
-kotimaan 3vrk:n kylpyläloman tuki 40€ plus avec
-Joensuun kaupungin seniorikortin Vesikkoon ja Rantakylän uimahalliin ja kuntosalille ostaneille maksetaan 30€ tukea v.2026, tarkoittaa ladattavaa vuosikorttia. Sama tuki myös Kiteen, Okun ja Ilomantsin uimahalleissa os. 39:n eläkeläisjäsenille.
-Pidetään osaston mäkillä perinteinen kesätapahtuma saappaanheiton ja mölkyn merkeissä.
-Elokuussa osallistutaan AKT:n kesäpäiville Vantaalla, kerhon tuki 50€ niille osallistujille jotka ei osallistu kilpailuihin. Osasto maksaa kilpailijoiden majoituksen ja osallistumismaksut.
Tämän lisäksi ohjataan jäseniä hakemaan AKT:n eripuolilla Suomea omistamia mökkilomia. Osallistutaan myös syys- ja kevätkokouksiin ja mahdollisesti muuhun osaston järjestämään toimintaan.
Kerho esittää osaston toimikuntaan vuodelle 2026 Pekka Kolehmaista. Kerho tiedottaa tapahtumista liiton lehdessä ja itä-suomalaisessa sekä osaston kotisivuilla netissä. Muista käyttää liiton ja osaston lehtituki lehden tilaukseen, että säilyisi täällä oma lehti myös v.2026.
Pekka Kolehmainen Pentti Oinonen
puheenjohtaja sihteeri